משולשמודל SUCCESs: מתחושה לשיטה

SUCCESs

תאריך:

Date:

9 ספטמבר, 2020 | כ' באלול תש"ף , 10:00-11:00

מיקום:

Location:

מפגש זום

בהובלת:

איקא צ'יפמן, יועץ תיירות חברתית

Instructed by:

איקא צ'יפמן, יועץ תיירות חברתית

עלות:

ללא

Cost:

ללא

איך מחליטים מהם המסרים והמשמעויות של האתר? איך בודקים האם הם אכן נמצאים בהמסרה של האתר? האם המסרים ניתנים לשינוי במשך הזמן?

מפגש זום עם איקא צ’יפמן, יועץ תיירות חברתית, על מודל SUCCESs –  מתחושה לשיטה – מודל סדור ומובנה לתהליך גיבוש והערכה של מסרים באתרי תיירות. המודל הלקוח בתחום השיווק נותן כלי יישומי לבניה של המסרה באתר (הדרכה, שילוט, סרטון) ולניתוח המסרה קיימת. המפגש התקיים ביום ד’, כ’ באלול תש”ף 9.9.20 בין השעות 10:00 – 11:00.

תוכלו לצפות בסרטון של המפגש: https://youtu.be/0iKVZh0xZ1c

פס הפרדה
לוגויים של לקוחות

© 2020 המסרה – Interpret IL.

בניה - שמרת דיגיטל - מומחה מחשוב ואינטרנט, עיצוב - סטודיו לעיצוב הלית קלכמן

© 2020 המסרה – Interpret IL.

Build - Shomrat Digital, Design - Halit Kalechman - Graphic Design studio