תאריך:
Date:
9 ספטמבר, 2020 | כ' באלול תש"ף , 10:00-11:00מיקום:
Location:
מפגש זוםבהובלת:
איקא צ'יפמן, יועץ תיירות חברתיתInstructed by:
איקא צ'יפמן, יועץ תיירות חברתיתעלות:
ללאCost:
ללאאיך מחליטים מהם המסרים והמשמעויות של האתר? איך בודקים האם הם אכן נמצאים בהמסרה של האתר? האם המסרים ניתנים לשינוי במשך הזמן?
מפגש זום עם איקא צ'יפמן, יועץ תיירות חברתית, על מודל SUCCESs – מתחושה לשיטה – מודל סדור ומובנה לתהליך גיבוש והערכה של מסרים באתרי תיירות. המודל הלקוח בתחום השיווק נותן כלי יישומי לבניה של המסרה באתר (הדרכה, שילוט, סרטון) ולניתוח המסרה קיימת. המפגש התקיים ביום ד', כ' באלול תש"ף 9.9.20 בין השעות 10:00 – 11:00.
תוכלו לצפות בסרטון של המפגש: https://youtu.be/0iKVZh0xZ1c